Biste li otputovali tamo?

'Dosadno je, pogled je užasan, nema kave za van': Ovako izgleda promocija jednog europskog grada

25.6.2019. u 17:15/ Ida Hamer

Kampanja koja postavlja pitanje 'tko odlučuje što vam se sviđa?' odjek je dobila u cijelome svijetu

U potrazi za turistima europski gradovi počeli su se nadmetati u sve neobičnijim kampanjama. Svakako zbunjuje ona glavnog grada Austrije - Beča kojeg godišnje posjeti više od 7 milijuna ljudi.

Dosadan grad, travnjak je neuredan, pogled je užasan, nema kave za van.. Ovo su samo neki od negativnih komentara posjetitelja Beča koji su javno izloženi na golemim plakatima londonskih autobusnih stanica i podzemne željeznice, a izložili su ih ni manje ni više već iz Bečke turističke zajdnice.

"Tema ove kampanje je samoopredjeljenje protiv vanjskih utjecaja. Mislimo da je vrijeme da ljudi sjednu i razmisle o pročitanom, kako bi sami stekli iskustva i mišljenja i ponovno riskirali", govori glasnogovornik bečke turističke zajednice Nikolaus Gräser.

Neobična kampanja

95 posto turista pročita najmanje sedam recenzija prije no što rezerviraju odmor, a ovom neobičnom kampanjom Bečka turistička zajednica sugerira da su online ocjene subjektivne, a ne činjenične. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Različiti su motivi koji se koriste u kreaciji poruke da bi poruka skrenula pozornost. Na ovom primjeru je neobično to što se za taj motiv koriste negativni komentari sa različitih portala, međutim legitimno je da koristite i takve komentare igrajući na kartu ajmo reći iskrenosti, želite izazvati reakcije da ste vi samo običan čovjek, ajmo to tako reći, i stvoriti pozitivne emocije", govori za RTL Danas Kamilo Antolković, sudski vještak za oglašavnaje i tržišne komunikacije. 

Kampanja koja postavlja pitanje "tko odlučuje što vam se sviđa?' odjek je dobila u cijelome svijetu.  

Upravo se čita

Image
EUROPARLAMENTARAC

Picula: 'Hrvatska treba sudjelovati u obuci Ukrajinaca, ali vlada to loše komunicira'

 "Reakcije su iznimno pozitivne, najviše odobravajuće. Ljudi žele graditi svoja iskustva u destinacijama koje posjećuju i samostalno donositi odluke", kaže Gräser. 

Zagreb još nije spreman

Kao i austrijska metropola, i naša hrvatska se sve više pozicionira na kartu popularnih turističkih destinacija, no još uvijek nedovoljno popularna za ovakvu vrstu reklame.    

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Grad Zagreb nije još uvijek spreman za takvu kampanju, zbog toga što mi još uvijek se  pozicioniramo kao turistička destinacija na karti svijeta i nismo još dovoljno prepoznati", kaže Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.

Da online ocijene određuje popularnost atrakcije nije novost. No usmena preporuka jednako je vrijedna. 

"Grad je prekrasan. Čist je i očuvan", pršte pohvale od turista iz SAD-a. Sviđa se Zagreb i djevojci iz Tajvana, dok Kristof iz Njemačke ima primjedbu na ruševne zgrade koje se nalaze u centru grada.   

Ruševine u okolici Zagreba, kao i grafiti u samom centru grada te nejasne karte u javnom prijevozu, da se zbroje negativni komentari o našoj metropoli, bilo bi ih.
No oni pozitivni još uvijek prevladavaju, a možda je to ipak  najbolja reklama. 

Više s weba

Pročitajte još

Image
pritisak amerikanaca

Washington od Bliskog Istoka zahtijeva strože kontrole letova za SAD

Više s weba