negativno utječu

Slovenska javna televizija zabranila reklamiranje čokolada, bombona i energetskih pića

Image

Klinac i slatkiši

Foto: Thinkstock.com

Prema studiji slovenskog instituta za nutricionistiku, utjecaj tv-reklama uvelike jeodgovoran za alarmantan trend povećanja pretilosti među mladima

1.3.2017. u 10:44/ Vijesti.hr

Da bi poništio negativan utjecaj televizijskih reklama na pretilost djece i mladeži, slovenski javni televizijski servis usvojio je stroga pravila u skladu s kojima će, u terminima kad je ta populacija pred tv-ekr anima, biti zabranjeno komercijalno oglašavanje čokolada, bombona i drugih slastica koje pretjerano debljaju, ali i druge nezdrave hrane, piše Lider.

Novi pravilnik usvojen od strane slovenske javne TV uvažava odredbe nacionalnog zakonodavstva kao i preporuke Svjetske zdravstvene organizacije, ali i nedavne studije slovenskog instituta za nutricionistiku. 

Po njoj je utjecaj tv-reklama uvelike odgovoran za alarmantan trend povećanja pretilosti među mladima. Naime, istraživanja pokazuju da 96 posto reklamnih oglasa za prehrambene proizvode promovira hranu čije bi komercijalno oglašavanje za djecu i adolescente po preporukama Svjetske zdravstvene organizacije trebalo biti zabranjeno.

Direktor RTV-Slovenije Marko Filli potpisao je nalog u skladu s kojim će se iz programa zbog zdravlja mladih izbaciti reklame proizvođača čokolade, bombona, raznih deserata, keksa, slatkog peciva i tzv. energetskih pića. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više s weba

Pročitajte još

Image
drama u ruskoj prijestolnici

Buknuo požar u zgradi inozemne obavještajne agencije u Moskvi: više ljudi zatočeno na podzemnim etažama

Više s weba