arapi je obožavaju

Igra koja je osvojila svijet: Kako je tvrtka iz Radničke omogućila svima da žive filmski i luksuzno

10.6.2020. u 12:02/ Kristina Čirjak

''Hollywood Story'' je hrvatska igra gaming studija Nanobit za kojom su poludjeli Saudijci, Egipćani, Libanonci...

Koju haljinu i štikle odabrati, kako zablistati na crvenom tepihu i s kim od poznatih se družiti? Sve birate sami i to su jedine vaše brige.

Ali put do zvijezda je težak. Na početku ste u Hollywoodu nitko i ništa. Stigla sam sa sela u potrazi za uspjehom. Nakon što pronađem stan čeka me makeover.

''Dakle, ti si svjetska diva, na početku se probijaš da snimaš filmove, razne drame se tu događaju, prelaziš iz Hollywooda u Pariz, London, prelaziš cijeli svijet. Probijaš se i pokušavaš postati svjetska zvijezda", objašnjava mi Sebastian Šunjar iz Nanobita.

Živim u malom stanu u siromašnoj četvrti, imam ograničen budžet. Posao mi još nije luksuzan.

''Trnovit je put do uspjeha. Radiš u fast foodu i živiš u siromašnom kvartu", govori Šušnjar.

A onda ... jedna po jedna audicija i stižem na filmsko platno pa na naslovnice poznatih časopisa i počinje život na visokoj nozi u bogatoj četvrti i kući s bazenom.

''Zanimljiva je ta socijalna komponenta - možeš posjećivati prijatelje, ići s njima na reviju, premijere filmove, možete se družit, možete se dopisivati pa je to zanimljivo", kaže Šušnjar.

Takav nestvarni život živi cijeli svijet. Osobito Arapi. Igra se u originalu zove ''Hollywood story'', a zajedno s Nanobitovim partnerima iz Jordana prilagođena je arapskom tržištu i postala je Fashion Queen.

''Ta igra je tada bila jedna od najskidanijih, u top tri u arapskim zemljama. Nismo mi samo preveli igru nego smo je kulturizirali. Neki kvartovi iz američkih fimova postali su kvartovi koji su puno poznatiji u njihovoj kulturi", govori Alan Sumina, suosnivač Nanobita.

Tako je primjerice Aspen postao Dubai. Od Saudijske Arabije, Kuvajta, Iraka, Libanona do Tunisa i Alžira. Igra je ukupno milijun i pol ljudi. Zaigrala ju je i kraljica Ranija od Jordana koju zovu jednom od najljepših žena svijeta, netipična kraljica koja se bori za prava žena u arapskim zemljama. Na društvenim mrežama prati je 6 milijuna ljudi.

''Igra je užasno popularna i u svijetu. Nama je prva konkurencija na američkom tržištu igra koju je promovirala Kim Kardashian, ili igra koja nije zaživjela koju je promovirala Katy Perry. Mi smo, kada smo radili tu igru, pregovarali da Katy Perry radi s nama na toj igri, ali naš izdavač nije bio spreman dati toliko novca", otkriva Sumina.

Tvrtka iz zagrebačke Radničke ulice koja ima 130 zaposlenih omogućila je cijelom svijetu da besplatno živi luksuzno, filmski i spektakularno. U Hollywoodu možete ostati 20 nivoa, ali pazite da vam paparazzi i kamere ne dosade.


Više s weba

Pročitajte još

Image
aramis naglić u akciji

Iskusni motociklist iskušao hrvatsku buru i - pao: 'Ovaj vjetar je nešto najgore što sam ikad osjetio'

Više s weba