'izbrisano' zagađenje

Što se to događa iznad Kine? NASA objavila šokantne fotografije iz svemira: 'Ovo vidim prvi put!'

Foto: NASA

Satelitske snimke pokazale su drastičan pad razine zagađenja zraka iznad Kine

1.3.2020. u 11:10/ Vijesti.hr

NASA je objavila satelitske snimke koje su pokazale ogroman pad razine zagađenja na nebu iznad Kine!

Poznato je da je Kina među najzagađenijim zemljama na svijetu, bar što se tiče kvalitete zraka, no nakon što su morali zatvoriti većinu tvornica zbog izbijanja koronavirusa, situacija se promijenila.

U padu su i razine otrovnih plinova od automobila, elektrana i tvornica. Znanstvenici su i ranije primijetili da je koronavirus doslovno 'izbrisao' emisije opasnih stakleničkih plinova u samo dva tjedna.

Zatvaranje industrijskih pogona i apel da Kinezi ostanu doma dovelo je do rekordno niskih razina izgaranja fosilnih goriva, piše Independent.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

NASA-ine karte usporedno prikazuju razinu zagađenja u prva tri tjedna ove godine, te od 10. do 25. veljače. Njihovi stručnjaci kažu da je pročišćenje prvo postalo vidljivo u Wuhanu, gdje zaraza izbila.

"Ovo je prvi put da u svojoj karijeri vidim ovako dramatičan pad razine zagađenosti zraka na tako velikom području i to zbog jednog događaja", rekla je Fei Liu, istraživačica kvalitete zraka u NASA-i.

Upravo se čita

DRUŠTVENA ODGOVORNOST

Tommy neće prodavati pirotehniku: 'Uzrokuje štetne posljedice za ljude i životinje'

Zadnji put je pad razine dušikovog dioksida vidjela u vrijeme ekonomske krize 2008. godine, ali pad se nije događao ovako brzo.

Foto: NASA