kauč vas pokušava ubiti

Čak i ako samo par sati dnevno provedete ležeći na kauču, ugrožavate zdravlje

Image
Foto: Pexels

Bez obzira koliko vježbali, dugotrajno sjedenje na poslu loše djeluje na zdravlje. No, izležavanje na kauču situaciju čini još gorom

8.7.2019. u 13:02/ Život i stil

Ljudi koji provedu osam sati sjedeći na poslu imaju za 18 posto viši rizk od dijabetesa, srčanog udara i pretilosti, od ljudi koji sjede manje od tri sata dnevno.

Zvuči zastrašujuće? I je. No ne u usporedbi s onim što nam kauč može napraviti. Prema studiji koju je provela Američka udruga za zdravlje srca osobe koje svakodnevno provedu četiri sata pred TV-om, imaju za 50 posto viši rizik da dožive srčani udar od onih koji manje od dva sata dnevno gledaju TV. Zašto je sjedenje u uredu manje opasno od izležavanja na kauču?

(FOTO: Pexels)

Dok sjedimo na radnom mjestu više puta ćemo ustati, protegnuti se, porazgovarati s kolegama. Ustvari nećemo sjediti u komadu puno vremena. Kod kuće je drugačija situacija. Zavalit ćemo se na kauč, gledati TV, usput nešto grickati i vrijeme će proletjeti, a da satima nismo ustali. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Znanstvenici su primijetili da osobe koje provode slobodno vrijeme na kauču češće puše i piju alkohol, od ljudi koji vode aktivniji način života. 

No, nije sve tako crno. Uvođenjem zdravih navika u život kao što je svakodnevna polusatna šetnja uvelike smanjujemo rizik od srčanog udara. 

Upravo se čita

Image
GROZNO PONAŠANJE

Hrvatski navijači doživjeli torturu u Švedskoj: 'Sve smo ispratili s osmijehom i ponosom'

Kako bismo ublažili posljedice sjedenja na poslu se treba ustati svakih pola sata i istegnuti, prošetati. Isto vrijedi i za kauč. Ukoliko gledate neki film, reklame iskoristite za rekreaciju.

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više s weba

Pročitajte još

Image
ljepši dekolte

Obješene grudi: Navike koje će vam pomoći da smanjite gravitaciju

Više s weba