Fino i korisno

10 namirnica kojima možete poboljšati rad mozga

Image
Foto: pixabay

Mozak je jedan od organa koji u tijelu crpi najviše energije, čak 20% od ukupne potrošnje kalorija. Osim energije, za ispravno funkcioniranje potrebni su mu određeni nutrijenti pa tako hrana koju jedemo može imati velik utjecaj na strukturu i rad mozga. Kliknite 'SLJEDEĆA' i otkrijte koje namirnice mogu poboljšati moždanu aktivnost i pripremiti mozak za svakodnevne izazove.

5.12.2019. u 13:30/ Život i stil

Masna riba

Ribe s visokim udjelom masti, kao što su losos, tuna, sardine i skuša, odličan su izvor omega-3 masnih kiselina koje pomažu u izgradnji membrana oko svake stanice u tijelu, pa tako i neurona. U istraživanjuiz 2017. godine otkriveno je da ljudi s visokom koncentracijom omega-3 masnih kiselina u krvotoku imaju povećanu cirkulaciju krvi u mozgu. 

Image
Foto: pixabay
Image
pixabay

(Foto: pixabay)

1/10

Više s weba

Pročitajte još

Image
Što može biti

Primijetili ste krv u stolici? Ovo je 11 mogućih uzroka rektalnog krvarenja

Pročitajte još

Image
Što može biti

Primijetili ste krv u stolici? Ovo je 11 mogućih uzroka rektalnog krvarenja

Više s weba