Čišćenje tijela

Blagdanski stol ubojica je naše probave: Osvježite organizam ovim namirnicama

Image
Foto: Thinkstock

Francuska salata, jaja i šunka mogu ostaviti velik trag na učinkovitost naše probave. Regenerirajte tijelo ovim namirnicama i osjećajte se lakšima

22.4.2019. u 12:19/ Život i stil

Uskrs je iza nas, a ljeto je sve bliže. Upravo će se zato mnogi odlučiti na lagani detoks organizma nakon teškog blagdanskog stola. To, ipak, ne znači da morate živjeti samo na povrću i vodi. 

Pronađite savršeni balans, a ove stvari mogu vam pomoći u čišćenju tijela nakon teške hrane. Ovo su namirnice koje će vam pomoći u umirivanju probave. 

1. Biljni čajevi 

U sljedećih nekoliko dana pokušajte zaobići kofeinske napitke i zamijeniti ih biljnim čajevima. Osim što ćete učiniti dobro za probavu, osvježit ćete tijelo i poboljšati imunitet. 

2. Sjemenke papaje

Resetirajte organizam sjemenkama papaje. Ovu superhranu možda nećete naći u svakom marketu, ali ima izuzetno pozitivan učinak na zdravlje jetre i pomaže tijelu da se oporavi nakon previše čaša vina. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sjemenke papaje potaknut će probavu zahvaljujući prirodnom enzimu papainu kojim obiluju.

3. Prirodni enzimi

Baš kao papaja, ananas je također odličan saveznik u obnavljanju probavnog sustava. Bogat je prirodnim enzimom bromelainom koji rastvara nutrijente koje unosimo u tijelo. Takvi enzimi pomažu potiču i olakšavaju probavu hrane, a nalazimo ih još u avokadu, banananama, mangu, medu itd. 

Upravo se čita

Image
GORDIJSKI ČVOR

Pada odluka o Horvatovoj sudbini: Poznato je kad Červar podnosi izvješće Savezu

4. Hrana bogata vlaknima

Većina hrane koju jedemo za blagdane ne sadrži dovoljno vlakna kojima bi potaknula probavni sustav. Vlakna su najvažniji dio hrane jer se bez njih tijelo usporava i namirnicama treba duže da prođu kroz organizam. 

Obogatite prehranu legumima, zelenim lisnatim povrćem, žitaricama i orašastim plodovima. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

5. Đumbir

Baš svi znaju da đumbir može biti opaki saveznik zdravlja i zdrave probave. Ubrzava metabolizam pa hrana puno brže stiže iz želuc u tanko crijevo. Đumbir je namirnica za kojom biste trebali posegnuti ako se osjećate napuhano i teško. 

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
I što napraviti

Grudi u menopauzi: kakve promjene možete očekivati

Više s weba