Tri savjeta

Bliži se prvo zvono i vrijeme je da vratite dijete u 'režim 'spavanja za školu

Image
Foto: Thinkstock

Jedna od istinitih radosti ljeta je ostaviti rutine po strani. Ali, ako ne želite da jutarnja noćna mora dođe u rujnu, sad je vrijeme za vraćanje u rutinu spavanja

28.8.2018. u 15:20/ Život i stil

1. Računajte i odlučite

Većina djece treba između devet i deset sati sna. Ako moraju biti budni u 07:00 kako biste se na vrijeme spremili za školu, računajte unatrag od kako biste izračunali idealno vrijeme za odlazak na spavanje. Dodajte oko 30 minuta koliko im treba da utonu u san.

2. Dajte im vremena

Ako samo odhednom počnete provoditi novi režim sopavanja, doći će do frustracije. Neka prijelaz bude postupan: malo po malo pomičite vrijeme odlaska u krevet. Ne popuštajte niti vikendom.

3. Isključite sve

Ovo je izvrsno vrijeme za uvođenje novih pravila kod spavanja. Jesu li sobe hladnije i tamnije? Jeste li izbjegavali sve ekrane sat vremena prije kreveta? Je li svatko dobivao dovoljno tjelesne aktivnosti? Pogledajte i svoje vlastite navike.

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
informirajte se

Čajevi u trudnoći: koje smijete, a koje ne smijete piti dok čekate bebu

Više s weba