spavate kao beba?

Budite se svake noći u isto vrijeme? Ovo bi mogli biti razlozi

Image
Foto: Thinkstock

Kada kažemo da netko spava kao beba, pritom mislimo na najkvalitetniji mogući san koji nikako ne podrazumijeva buđenje usred noći. No, bebe baš tako spavaju - bude se bezbroj puta i plaču. Nadamo se da vas nesanica ipak nije dovela do suza

4.12.2019. u 9:07/ Život i stil

Probudite se iz čista mira usred noći i ne morate gledati na sat jer znate koliko je. Možda je 2:40h ili pak 50 minuta do alarma... Vaš um je budan i na pamet mu pada sve osim spavanja.

Istraživanje objavljeno u časopisu Cureus pokazalo je je nesanica povezana s emocijama, osobito intenzivnim osjećajem ljutnje te agresijom koju nosimo u sebi.

5 savjeta neurokirurga kako prevladati nesanicu​

"Svi se budimo tijekom noći po nekoliko puta, no vrlo brzo zaspimo i toga se ujutro ne sjećamo. To je normalno", kaže za Huffpost psihologinja Shelby Harris, stručnjakinja za probleme sa spavanjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tajna je u budilici: Jedan trik potpuno će promijeniti vaše jutro i raspoloženje tijekom dana

No, redovito buđenje usred noći, nakon kojeg san više neće na oči, je nešto drugo. Postoje brojni uzroci noćnog buđenja.

Upravo se čita

Image
KLJUČAN TRENUTAK

Vlado Matanović o otkriću Kauboja: 'Glavaš je htio odustati od rukometa, a onda sam...'

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

  • Briga i stres

"Mnogo puta kada zaspimo s brigama na pameti naš mozak te brige nosi kroz sve faze sna. Kada se probudimo, i dalje su nam na pameti jer ih nismo u potpunosti procesuirali", kaže za spomenuti portal Mark Aloia, stručnjak za probleme sa spavanjem koji savjetuje pisanje dnevnika pred počinak kako bismo brige donekle "ostavili na papiru".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • Životna dob

Životna dob također utječe na kvalitetu spavanja. Što smo stariji to laganije spavamo, rjeđe i na kraće periode ulazimo u duboke faze sna i češće se budimo usred noći. Kako bismo podigli kvalitetu spavanja, trebali bismo prilagoditi prehranu, laganije jesti pred počinak i izbjegavati stimulanse, baviti se umjerenom rekreacijom te prilagoditi okoliš spavanju - prozračiti i zamračiti sobu te iz nje ukloniti elektroničke utjecaje.

  • Hormonalno stanje

Trudnoća ili perimenopauza uzrokuju velike hormonalne promjene u organizmu žene što uvelike utječe i na san. 

Više s weba

Pročitajte još

Image
stiže roda

Što znači lažna menstruacija i kako je razlikovati od prave

Više s weba