Jednostavno, a učinkovito

Da, postoji joga za oči i može vam odmah pomoći da se opustite i smanjite stres

Image
Foto: Pexels

Joga za oči može pomoći u opuštanju te poboljšati fleksibilnost oka i fokus

5.12.2019. u 15:18/ Život i stil

Prosječna osoba provede oko tri sata dnevno na mobitelu. To znači da otprilike 45 dana godišnje provedemo gledajući u ekran. Iako se sve više podiže svijest o utjecaju tehnologije na fizičko, ali i psihičko zdravlje, mnogi od nas još uvijek ne mogu smanjiti vrijeme uz ekran.

Stalno gledanje u uređaje najviše utječe na naše oči - često osjećamo umor u očima, osjetljivost na svjetlost, svrbež i crvenilo. Isto tako posljedica je i povećani stres. Srećom, postoji joga za oči. Ovu kratku i relaksirajuću rutinu možete raditi kad god poželite. 

Pomaže u fleksibilnost i oka i poboljšava fokus. 

Image
Foto: Pixabay
Image
Pixabay

(FOTO: Pixabay)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jednostavne vježbe za oči

1. Zatvorite oči i gledaje gore pa dolje te desno i lijevo. Zamislite da gledate u sat pa pogled usmjerite prema 12 sati pa 15 sati, a onda prema 18 i 21. Ponavljajte pet puta i promijenite smjer.

2. Zatvorite oči na nekoliko sekundi, a zatim radite zig-zag pokret. Pogledajte brzo lijevo pa desno zatvorenih očiju.

Upravo se čita

Image
KOMENTAR MOJMIRE PASTORČIĆ

Kada nekog tko leži na tlu svom snagom udarite nogom u glavu - to je prekršaj. To nas je naučila hrvatska policija

3. Trepćite jako brzo nekoliko puta, a onda zatvorite oči i opustite ih na 20 sekundi. Zatim pogledajte što je moguće više u lijevu stranu, desnu pa gore i dolje.

4. Protrljajte ruke kako bi ih zagrijali, a zatim dlanove stavite na zatvorene oči. Držite dok toplina ne splasne. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više s weba

Pročitajte još

Image
informirajte se

Čajevi u trudnoći: koje smijete, a koje ne smijete piti dok čekate bebu

Više s weba