Zdravo i brzo

Do smirenja u nekoliko sekundi: vježba disanja koja će 'ugušiti' tjeskobu i nervozu

Image
Foto: Thinkstock

Želite se opustiti i smiriti? Tehnika disanja zapravo je trenutačno i učinkovito rješenje

7.3.2019. u 9:16/ Život i stil

Umjesto tableta i panike, isprobajte metode disanja koje značajno mogu promijeniti kako se osjećate. I to u samo nekoliko sekundi. Bez obzira na uzrok stresa - tjeskoba zbog prezentacije na poslu, zapeli ste u gužvi, osjećate se nervozno zbog neprospavane noći- reguliranje disanja učinit će razliku. 

Stres nam koči mišiće i nakupljamo tenziju, a čitavo smo vrijeme fokusirani na uzrok stresa. 

Disanje je najisplativija i najzdravija metoda koja vam može pomoći gdje god se nalazite. Možda smatrate da je prejednostavno da upali, ali učinkovitije je nego što mislite. 

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Thinkstock)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pravilno disanje je zapravo aktivna meditacija, a uz ovu vježbu koja traje 60 sekundi možete vratiti kontrolu nad emocijama i smiriti se. 

Kako izvesti vježbu disanja? 

1. Udobno se smjestite na stolicu ili budite u ležećem položaju. Poanta je da vam kralježnica bude potpuno ravna. Zatvorite oči i opustite tijelo. 

Upravo se čita

Image
preživjela u Siriji

Ovo je Aya, njeno ime znači Čudo. Našli su je pupčanom vrpcom vezanu za mrtvu majku

2. Polako i duboko udahnite kroz nos i 'gurajte' trbuh prema van. Stavite dlan na trbuh kako bi osjetili pokret tijela. Dah možete na sekundu zadržati, a zatim izdahnite vrlo polako. Pokušajte da izdah bude dva do tri puta duži od udaha. 

Ponovite nekoliko puta unutar 60 sekundi. Produživanje izdaha je najbrži način smirivanja uma i živčanog sustava te balansiranja emocija. Što sporije dišete to će vam misli sporije kolati. Ovu je vježbu idealno ponavljati barem dva do tri puta dnevno. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
studija pokazala

Oprezno s dodacima prehrani: Visoke razine vitamina B12 mogu biti smrtonosne

Više s weba