jedite što hoćete

Važan je tajming i kilogrami će padati sami od sebe

Image
Foto: Thinkstock

Postoji bezbroj savjeta o tome kako učinkovito mršavjeti. Ovaj je, složit ćete se, jedan od boljih

30.8.2018. u 12:44/ Život i stil

Studija provedena na Sveučilištu Surrey pokazala je da je za topljenjde masnoća u tijelu vrlo bitno kada se jede. Novitet je da doručak treba biti nešto kasnije, nego što se dosad savjetovalo. Osim doručka, promijenjeno je i vrijeme večere, no ona bi trebala biti ranije.

Istraživanje je trajalo 10 tjedana tijekom kojih su ispitanici bili podijeljeni u dvije grupe. Jedna grupa morala je pomaknuti doručak za 90 minuta kasnije, a večeru za 90 minuta ranije. Druga grupa nije uvodila promjene u raspored jedenja. Svi su bili podvrgnuti krvnim testovima prije i na kraju studije.

Ispostavilo se da su ispitanici koji su doručkovali 90 minuta kasnije i večerali 90 minuta ranije, no inače izgubili dvostruko više masnoća od ispitnaika u kontrolnoj grupi. Osim toga, apetit im se smanjio.

"Iako je studija mala, ukazuje na to da bezbolnim preinakama u prehrani, odnosno samo u rasporedu obroka, možemo puno toga postići kada je u pitanju gubljenje kilograma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To donosi brojne benefite za zdravlje - prevenira dijabetes, pretilost i kardiovaskularne bolesti", poručuje voditelj studije dr. Jonathan Johnston. 

Pročitajte još:

Upravo se čita

Image
KOMENTAR MOJMIRE PASTORČIĆ

Kada nekog tko leži na tlu svom snagom udarite nogom u glavu - to je prekršaj. To nas je naučila hrvatska policija

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
Osim euforije, još i....

Marihuana: koji su učinci trave na mozak i tijelo?

Više s weba