POSVE DRUGAČIJE BRIGE

Druga vrsta problema: Kako se udebljati?

25.9.2014. u 18:02/ RTL

Dok neki muku muče kako bi izgubili koji kilogram, ima i onih kojima je želja udebljati se.

Naš okrugli planet postaje sve bucmastiji. Građani Hrvatske su tome također dali svoj doprinos, jer su se u proteklih šezdeset godina u prosjeku zaokružili za čak šest kilograma. Stoga, sad se na sve strane govori o dijetama i vježbanju. Međutim, Zvonimira muče posve drukčije brige.

"Od malena se mama mučila da jedem, bilo šta. Bio sam dijete kojem je hrana bila na zadnjem mjestu definitivno", kazao je frizer Zvonimir Franić.

Sitno je dijete izraslo u premršavog mladića. Na svoju visinu od 183 centimetara Zvonimir je imao manje od 60 kilograma. A to, baš kao i pretilost, može stvoriti komplekse.

"Pred ljeto, kad se ljudi brinu da smršave i dobiju pločice, ja bih se brinuo da mi se na plaži na vide rebra", priznao je Zvonimir.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rebra se naziru i članovima Zvonimirove obitelji. Genetika nije na njegovoj strani, baš kao ni posao frizera.

"Ako je osoba jako energičma, puno skače, svaki dan ima aerobne aktivnosti kojih nije ni svjesna, tada osoba ne može biti jače mišične ili cjeloukupne tjelesne mase", pojasnio je nutricionist Nenad Bratković.

Upravo se čita

Image
koliko su slatki?

Odnijeli smo na analizu nekoliko džemova. Jesu li podaci na deklaracijama točni?

Zvonimir se godinama pokušao udebljati trpajući u sebe sve što mu se našlo pod rukom.

"Imaš fazu kad ne znaš toliko puno o prehrani. Jedeš sve što ti se nađe pod rukom. Ljudi ti kažu pojedi čokoladno mlijeko i tri krafne za doručak. Neki junk food sam stalno jeo. Nisam imao ništa drugo osim lošeg tena. Kile nisu dolazile", rekao je Zvonimir.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I onda je shvatio da se neće uspjeti zaokružiti bez stručne pomoći.

"Aerobno je jako malo. Samo radi pripeme za trening snage. Njegov trening je 90 posto snage jer sama snage znači povećenje mišične mase. Treninzi su oko sat vremena, ne više, s dosta dugih pauza", objasnils je kineziologinja Miljana Pavković.

Zvonimir se s utezima druži tri do pet puta na tjedan. Znoj i trud su, kaže, već pokazali vidljive rezultate.

"Visokofrekventni obroci. Dakle nekih pet, šest, ponekad i sedam obroka po danu. Treba uzimati i dodatke prehrani ciljano, pogotovo osobama koje treniraju da bi se pospješio metabolitam", preporučio je nutricionist Nenad Bratković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mršavi ljudi ne bi smjeli uživati u onom masnom slavonskom, nego, poput pretilih, u mediteranskom tipu prehrane, ali puno češće. Ako se naš Zvone i dalje bude pridržavao stručnih savjeta, možda napokon iz najmanjeg uskoči u malo veći konfekcijski broj.

Više s weba

Pročitajte još

Image
žensko tijelo

Menstruacija poslije poroda: Što očekivati i kada stiže?

Više s weba