Pomažu gubiti salo

Evo zašto češće trebate jesti jaja!

Image
Foto: Pinterest

Visoko su na ljestvici za mjerenje sitosti, pa se konzumiranjem jaja za doručak dovodi do gubitka masti.

24.2.2014. u 11:44/ I.H.

Jaja su hranjiva i često ih nazivaju prirodnim multivitaminima. Bogata su antioksidansima i hranjivim tvarima potrebnim mozgu.

Evo šest razloga zbog kojih su jaja među najzdravijim namirnicama na planetu.

1. Hrana s najviše hranjivih tvari

Jaje sadrži veliki raspon hranjivih tvari, a to najbolje potvrđuje činjenicašto jednu oplođenu stanicu pretvaraju u pile.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bogato je vitaminima, mineralima, visokokvalitetnim bjelančevinama, dobrim mastima i raznim hranjivim tvarima.

Veliko jaje sadrži 77 kalorija, 6 grama kvalitetnih proteina te 5 grama masti i ugljikohidrata tek u tragovima.

2.Poboljšavaju kolesterol i ne podižu rizik od kardiovaskularnih bolesti

Upravo se čita

Image
IZNENAĐUJUĆA REAKCIJA

Poznati hrvatski olimpijac stao u obranu MMA borca s Platka: 'Branio se, nije prvi napao'

Jedno veliko jaje sadrži 212 mg kolesterola, što je mnogo u odnosu na ostale namirnice.

Samo zato što hrana sadrži kolesterol, ne znači da će podići razinu lošeg kolesterola u krvi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jetra proizvodi kolesterol pa ako ga nećete unositi, ona će ga proizvoditi više.

3. Sadrže mnogo kolina, hranjive tvari važne za mozak

Kolin je tvar koja spada u skupinu vitamina B-kompleksa, a bitan je za ljudsko zdravlje.

Njegov nisko unos povezan je s bolestima jetre, kardiovaskularnim bolestima i neurološkim poremećajima.

Može biti važan za trudnice, a istraživanje je pokazalo da više od 90 posto ljudi unosi manje od preporučene dnevne količine kolina.

4. Sadrže visoko kvalitetne bjelančevine sa savršenim sastavom aminokiselina

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jaja su među najboljim izvorima bjelančevina u prehrani te sadrže sve bitne aminokiseline.
Biološka vrijednost često se ocjenjuje u odnosu na jaja, koja imaju savršenu vrijednost 100.

5. Bogata luteinom i zeaksantinom, koji štite oči

Dva antioksidansa u jajima mogu imati snažan zaštitni učinak na oči.

Radi se o luteinu i zeaksantinu, koji se nalaze u žumanjku.

Nakupljaju se u mrežnici, senzornom dijelu oka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oni značajno smanjuju rizik od makularne degeneracije i katarakte, koji su među vodećim uzrocima oštećenja vida i sljepoće u starijih osoba.

6. Jaja za doručak mogu pomoći izgubiti salo

Jaja sadrže ugljikohidrate samo u tragovima, ali su puni bjelančevina i masti.

Visoko su na ljestvici za mjerenje sitosti, pa se konzumiranjem jaja za doručak dovodi do gubitka masti.

Više s weba

Pročitajte još

Image
jednostavno do zdravlja

Kako povećati željezo u krvi: poboljšajte krvnu sliku pomoću hrane

Više s weba