Aktivirajte mišiće

Evo zašto još uvijek imate ravnu stražnjicu bez obzira na čučnjeve

Image
Foto: Pexels

Mnogi od nas zanemaruju ovaj bitan dio svake tjelesne transformacije

13.3.2019. u 9:19/ Život i stil

Radite čučnjeve i iskorake, a svejedno ne vidite veliku promjenu u tonusu i veličini stražnjice? Genetika igra veliku ulogu u veličini gluteusa, ali čak i oni koji nemaju najjače mišiće mogu napraviti drastičnu transformaciju. Ključ je u prehrani, a posebice u dodavanju težine u vježbe ( što je jedini način na koji možemo povećati mišić).

U čemu je problem?

Ako ste novi u vježbanju gluteusa, možda ne znate kako aktivirati te mišiće, a to znači da nećete vidjeti promjene bez obzira na to koliko vježbate. 

"Kad hodate po stepenicama aktivirate kvadricepse, ali ne koristite gluteuse u svakodnevnom životu i oni jednostavno 'zamru.", tvrdi stručnjak Bret Contreras za Woman's Health.

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Thinkstock)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Testirajte svoje gluteuse

Jednostavan test pokazat će koliko su aktivni vaši mišići stražnjice. Stanite uspravno i stisnite jednu stranu gluteusa koliko god možete. Neki ljudi neće uspjeti niti malo osjetiti kontrakciju, a to je znak da ih ne aktivirate dovoljno. Pokušajte osvijestiti mišiće stražnjice i stišćite ih dok, recimo, perete suđe. Uskoro ćete početi obraćati više pažnje na njih i tijekom vježbanja. 

Razmišljajte o tijelu

Mnogi od nas jednostavno 'prođu' kroz vježbe i izvodimo ih bez koncentracije, već samo da se što više oznojimo. Umjesto toga, fokusirajte se na mišiće koje želite ojačati i usredotočite svoju snagu na ta područja. 

Upravo se čita

Image
koliko su slatki?

Odnijeli smo na analizu nekoliko džemova. Jesu li podaci na deklaracijama točni?

"Radite na povezanosti uma i tijela kako bi povećali sposobnost živčanog sustava da stisne gluteuse i da ih više koristite", dodaje Contreras.

Različite vježbe

Gluteus nije jedan veliki mišić koji možemo ojačati s nekoliko vježbi. Štoviše, sastoji se od nekoliko dijelova, a žene najčešće vježbaju donji gluteus maximus, a gornji dijelovi ostaju pasivni. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Imajte raznolikost u vježbama i proučite koji je dio vaših mišića najslabiji. 

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
žensko tijelo

Menstruacija poslije poroda: Što očekivati i kada stiže?

Više s weba