za dušu i tijelo

Meditacija smiruje tijelo i um, ali često možemo dobiti i odgovore koje tražimo

Image
Foto: www.profimedia.hr

Meditacija je vrlo korisna za cijeli organizam, smanjuje ili normalizira krvni tlak, puls i razinu hormona u krvi

6.6.2019. u 15:21/ Mirjana Petković

Poseban je osjećaj kada možemo umiriti tijelo i um i dovesti se u potpuno opušteno stanje. Polaznici mojih radionica često kažu kako im je bilo lijepo na vođenim meditacijama i kako su se brzo uspjeli opustiti, "zaustaviti" misli i biti prisutni u sadašnjem trenutku.

Meditacija je vrlo korisna za cijeli organizam, smanjuje ili normalizira krvni tlak, puls i razinu hormona u krvi. Djeluje smirujuće na čitavo biće i lijek je za dušu. Prakticiramo li meditaciju redovito naše tijelo i naša duša će nam biti zahvalni na tome i uzvraćat će nam ljubavlju, mirom i zadovoljstvom.

Kako meditirati?

Image
motivacija je najvažnija

Rad na sebi: Pomodnost ili potreba za promjenama?

Image
motivacija je najvažnija

Rad na sebi: Pomodnost ili potreba za promjenama?

Potrebno je vrlo malo vremena da bismo se opustili i doveli u meditativno stanje, dovoljno je za početak i samo pet minuta svakoga dana da se tijelo navikne na blagodati meditacije. Kasnije praksom možemo to vrijeme povećavati na 10, 20 ili 30 minuta, a po želji i duže.

U bilo kojem trenutku tijekom dana, kada vam je to najzgodnije, izdvojite malo vremena za sebe, osamite se i opustite. Za meditaciju je potrebno mirno i tiho mjesto koje vama najviše odgovara, bilo da se radi o vašem domu ili nekom lijepom mjestu u prirodi. Možete pustiti i tihu muziku za meditaciju što će vas još bolje opustiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada ste pronašli svoju oazu za meditaciju, sjednite ili legnite, udobno se smjestite, zatvorite oči, udahnite nekoliko puta dubokim udahom kroz nos i izdahom kroz usta, osvijestite opuštanje jednog po jednog dijela tijela; možete krenuti od stopala, preko zglobova pa prema gore sve do tjemena, ili obrnutim redoslijedom od tjemena prema stopalima. Tiho nabrajajte u sebi redom dijelove tijela koje opuštate ("Moja stopala se opuštaju, moji zglobovi se opuštaju“). Pokušajte se ne fokusirati na misli, osluškujte svoje otkucaje srca i svoje disanje. Možete odabrati i temu meditacije, da li će to biti samo mir, trenuci bez negativnih misli i problema ili ćete željeti vizualizirati neki lijepi događaj, možda šetnju sa svojim duhovnim vodičem ili anđelima, ili pak ponavljati određenu riječ poput mir, ljubav, blagostanje, sreća.

Možemo dobiti i odgovore koje tražimo

Često u meditacijama možemo dobiti i odgovor na pitanja ili probleme koji nas trenutno muče; samo postavimo konkretno pitanje, kao npr. „Što trebam znati ili koji je sljedeći korak?“. Kroz meditaciju će stizati odgovori i pojačavat će se emocije vezane za odabranu temu. Vrlo je individualno hoćete li odgovore dobiti odmah ili tijekom idućih meditacija i dana, ovisno o tome koliko ste otvoreni i u mogućnosti potpuno se prepustiti.

Upravo se čita

Image
EKSKLUZIVNI INTERVJU

Perkovac nakon preuzimanja reprezentacije: 'U svinjcu se zna... Tko ne želi raditi, može ići'

Nikada ne možemo biti u stanju bez misli, jer prirodno je da one dolaze, odlaze, imaju svoj tijek, samo im dopustite da proteknu, da se stvaraju i nestaju... ne dajte važnost negativnim mislima poput ljutnje, straha, gorčine, tuge, samo im zahvalite i pustite neka prođu i zamijenite ih pozitivnim mislima i osjećajima. Kada takvim mislima ne pridajemo važnost i na njih ne vežemo emociju, one samo prolaze i odlaze.

Nema loše ili neispravne meditacije, postupak je vrlo jednostavan i primjenjiv. Što više prakticirate meditaciju to ona postaje uspješnija i djelotvornija, a vaše tijelo, um i duša će se veseliti i nagraditi vas srećom, ljubavlju i iscjeljenjem. U nama su svi odgovori na sva pitanja koja imamo. Kroz meditaciju ćete se još više povezivati sa sobom i iznenaditi će vas koliko ste mudri i koliko se možete brinuti o sebi samima. Opustite se i uživajte!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
Nakon, ne prije

Bolne grudi nakon menstruacije: koji su mogući razlozi

Više s weba