sjajno!

Najjednostavnije mršavljenje ikad: Bademi i orasi tope kilograme

Image
Foto: Pixabay

Istraživanje u kojem je sudjelovalo 280.000ljudi pokazalo ej da orašasti plodovi imaju moć otopiti kilograme i prevenirati pretilost

30.9.2019. u 15:09/ Život i stil

Redovito grickanje badema, lješnjaka ili neke druge vrste orašastih plodova spriječit će gomilanje suvišnih kilograma i očuvati vitkost, pokazalo je istraživanje objavljeno u časopisu BMJ Nutrition, Prevention and Health.

"Htjeli smo otkriti jesu li orašasti plodovi povezani s prevencijom pretilosti", kaže koautorica studije Deirdre Tobias. Ona i njezini kolege su pretpostavili da bi orašasti plodovi mogli biti učinkoviti jer su ranija istraživanja pokazala da smanjuju rizik od razvoja dijabetesa tipa 2 i kardiovaskularnih bolesti.

Zavirite u svoje ruke i riješite se viška kilograma

Znanstvenici su analizirali prehrambene navike 280,000 odraslih, čiji su podaci prikupljani kroz 20 godina. Svake četiri godine ispitanci su upitani, među ostalim o tjelesnoj težini i jedu li orašaste plodove. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Pixabay
Image
Pixabay

(FOTO: Pixabay)

Pokazalo se da redovita konzumacija orašastih plodova pomaže u gubitku suvišnih kilograma te smanjuje rizik od pretilosti. 

Upravo se čita

Image
KOMENTAR MOJMIRE PASTORČIĆ

Kada nekog tko leži na tlu svom snagom udarite nogom u glavu - to je prekršaj. To nas je naučila hrvatska policija

Osobe koje su dugi niz godina redovito jele orašaste plodove godišnje su se udebljale za pola kilograma u prosijeku, dok one koje nisu jele ili su nedavno počele jesti, dobivale su godišnje kilogram.

Važno je naglasiti, kaže Tobias za portal Npr da ovdje nije riječ o velikoj količini orašastih plodova, već o desetak badema, lješnjaka ili oraha, odnosno šaci plodova na dan. Ta količina, ako se redovito uzima, smanjuje rizik od pretilosti za 23 posto u iduće četiri godine.    

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto s godinama teže gubimo kilograme?

"Kada povećate unos orašastih plodova na račun nezdravih grickalica, benefit je još veći", dodaje Tobias.  "Orašasti plodovi obiluju proteinima i vlaknima te se dulje osjećamo sitima", kaže za spomenuti portal Libby Mills, glasnogovornica Akademije za nutricionizam iz Bostona. 

Više s weba

Pročitajte još

Image
Osim euforije, još i....

Marihuana: koji su učinci trave na mozak i tijelo?

Više s weba