dobro je znati

Orašasti plodovi - zdrave grcikalice s kojima najvjerojatnije krivo postupamo

Image
Foto: Pexels

Bademi, orasi, lješnjaci i ostali orašasti plodovi obiluju zdravim masnoćama i vrlo je važno pravilno ih skladištiti. Nije im mjesto u kuhinjskom ormariću

16.12.2019. u 8:58/ Život i stil

Orašasti plodovi trebali bi biti svakodnevno na našem jelovniku. Obiluju zdravim masnoćama, proteinima, vlaknima te vitaminima i mineralima važnim za dobro funkcioniranje organizma.

Najčešće ih kupujemo u sirovom obliku stoga je vrlo bitno pravilno ih skladištiti kako bi zadržali hranjivost i kako se ne bi užegli.

S obzirom da obiluju nezasićenim masnim kiselinama, ako su izloženi toplini, svjetlosti, kisiku i vlazi, mogli bi se pokvariti i prije, no što mislite.

Najbolji način za čuvanje orašastih plodova nije kuhinjski ormarić, već zamrzivač. Samo na taj način ćemo sačuvati omaga-3 masne kiseline kojima obiluju bademi, orasi, lješnjaci i svi ostali orašoidi. Omega-3 masne kiseline ključne su za zdravlje srca, krvnih žila i mozga.  Orašasti plodvoi u hladnjaku mogu stajati do šest mjeseci, a u zamrzivaču godinu dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

Najbolje je držati malenu staklenku orašastih plodova nadohvat ruke, a sve ostalo u zamrzivaču pa po potrebi nadopunjavati. Na taj način ćemo sačuvati sve hranjive tvari koje su sadržane u ovim zdravim grickalicama.

Upravo se čita

Image
PALA JE ODLUKA

Horvat više nije izbornik Hrvatske, a na njegovo mjesto stiže legendarni rukometaš

Ništa manje bitna stavka nije ni kućni budžet. Orašasti plodovi su skupi i najbolje ih je kupovati u većoj količini na sniženjima. No, kad su količine velike, veća je i vjerojatnost da će se pokvariti, stoga je zamrzivač odlična opcija. 

Kupujete li orašaste plodove u rinfuzi preporučljivo ih je prije konzumacije tostirati na tavi ili u pećnici. Osim što će im to obogatiti okus, uništit će bakterije kojima su, moguće, bili izloženi u dućanu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Orašaste plodove možete grickati u užini - utažit će glad i želju za slatkim, možete njima obogatiti kašu od zobenih pahuljica za doručak ili salatu za ručak. Od orašastih plodova vrlo je jednostavno napraiti zdravi namaz, a nešt kompliciranije kolač - no ni to nije teško.

Više s weba

Pročitajte još

Image
Nakon, ne prije

Bolne grudi nakon menstruacije: koji su mogući razlozi

Više s weba