zavarajte mozak

Ove dvije stvari ključne su za stvaranje dobrih navika

Image
Foto: Pixabay

Stalno sami sebi govorite da ćete sutra početi vježbati i to sutra nikako da dođe? Znanstvenici su otkrili na koji način usvojiti zdrave navike

20.12.2019. u 11:25/ Život i stil

Nerijetko je veći izazov pronaći vrijeme u danu za trening, nego ga odraditi. Tako je i sa svim drugim zdravim navikama. Studija objavljena u časopisu Obsesity pokazala je da je najlakši način za mijenjanje navika, djelovati po tom pitanju odmah  jutro.

To bi značilo da ukoliko želite početi vježbati, ustanite ranije i odradite trening odmah ujutro. Voditelj istraživanja Dale Bond i njegov tim proučavali su navike i karakter 375-ero ispitanika - riječ je o ljudima koji su izgubili 15-ak kilograma i uspjeli cijelu godinu održavati novu težinu.

Pokazalo se da su većini zajedničke dvije stvari:

  • Njih 61 posto vježba uvijek u isto vrijeme
  • Gotovo polovica, 47,8 posto, svoje treninge odrađuje u rano jutro. 
Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Usvajanje navike redovitog vježbanja puno će ići lakše ako će to biti prva aktivnost koju ćete činiti ujutro. Automatizam je druga bitna stavka, a u ovom slučaju to znači - izvući se iz kreveta i uskočiti u tenisice još sneni, dok mozak još nije potpuno aktivan. 

Zašto ljudi iznad 40. misle da su prestari za trčanje? To je savršeno vrijeme za početak

Upravo se čita

Image
uznemirujući prizori

Sav očaj potresa u fotografiji: Otac sjedi u ruševinama i ne pušta ruku svoje preminule kćeri (15)

Najvažnija stvar u formiranju navika je rutina. Ako i ne možete vježbati odmah ujutro, vježbajte bilo kada kasnije u danu, no neka bude u isto vrijeme. Bit će vam puno lakše. Rutina je ključ svega.

6 toksičnih navika koje vam svakodnevno kradu sreću

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Primjerice, konstantnim treninzima odmah nakon posla, odlazak s posla spojit će se s odlaskom na trening", objašnjava autor studije. Takva se vrsta konzistentnosti naziva temeljnom - psihički napor je minimalan - ne trebate se svaki put iznova motivirati, obraćati pažnju na aktivnost i trud da se organizirate i odradite ju. Odlaskom na trening odmah nakon posla ispunjena su oba uvjeta za stvaranje navika - automatizam i rutina.

Više s weba

Pročitajte još

Image
pazite na znakove

Bol u bradavicama: Koji su razlozi te kada je potrebno posjetiti liječnika

Više s weba