zeleno za pistacije

Pistacija - puno više od grickalice: Čuva mozak i srce, pomaže kod mršavljenja

Image
Foto: Pixabay

Iako im cijena nije nimalo pristupačna, tu i tamo mogu se naći na akciji, a to je prava prilika da se počastite najukusnijim i pritom jako zdravim grickalicama

4.12.2019. u 7:45/ Život i stil

Pistacije nisu samo za grickanje, od njih se radi sladoled prepoznatljive zelene boje, a odlične su i kao dodatak raznim jelima. Možemo ih posuti po pečenom mesu, po rižotu ili tjestenini ili pak dodati gustim juhama.

Kad smo kod nutritivnih vrijednosti, u 30 grama oljuštenih pistacija nalazi se:

  • kalorija - oko 150
  • masti - 12 grama
  • proteina - 6 grama
  • ugljikohidrata - 7 grama
  • vlakana - 3 grama
  • šećera - 2 grama

Pistacije su dobar izvor vlakana, proteina, magnezija, bakra, vitamina E, folne kiseline, sterola - tvari koja se nalazi u biljkama, a u ljudskom organizmu snižava kolesterol.

Image
Foto: Pixabay
Image
Pixabay

(FOTO: Pixabay)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zdravstvene dobrobiti pistacija

Bogate su vlaknima

Vlakna su važna za funkcioniranje probavnog trakta i  održavanje zdrave tjelesne težine. Zahvaljujući vlaknima dulje osjećamo sitost, zbog čega nam pistacije pomažu da utažimo glad i skinemo višak kilograma.

Upravo se čita

Image
KOMENTAR MOJMIRE PASTORČIĆ

Kada nekog tko leži na tlu svom snagom udarite nogom u glavu - to je prekršaj. To nas je naučila hrvatska policija

Siromašne su kalorijama

Za razliku od većine orašastih plodova koji obiluju zdravim masnoćama, ali i kalorijama, pistacije imaju malo nisku kalorijsku vrijednost, zbog čega su idealne grickalice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bogate su antioksidansima

Intenzivno zelena boja pistacija znak je da su bogate antioksidansima, zbog čega imaju jači antiupalni učinak na tijelo od ostalih orašoida. Pistacija je zelena zbog luteina, koji je povezan s beta-karotenom i vitaminom A te antocianina.

Teško se predozirati pistacijama

U usporedbi s ostalim orašoidima, pistacije imaju bolje izbalansiran omjer proteina i masti. Uz to, činjenica da ih morate vaditi iz ljuski spriječit će vas da "navalite" na njih i pretjerate s konzumacijom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zdrave masnoće iz pistacija čuvaju srce i mozak

Pistacije obiluju zdravim masnoćama (najvećim dijelom mononezasićenim i polinezasićenim mastima) koje pomažu sniziti loš kolesterol te na taj način smanjuju rizik od moždanog i srčanog udara. Osim toga, regeneriraju stanice i čuvaju zdravlje mozga.

Više s weba

Pročitajte još

Image
informirajte se

Čajevi u trudnoći: koje smijete, a koje ne smijete piti dok čekate bebu

Više s weba