Što je dobro, a što ne

Prehrana za ravan trbuh: koje namirnice je bolje izbjegavati

Image
Foto: Thinkstock

Napuhnutost je normalan dio života, a mi vam donosimo idealnu prehranu za ravan trbuh

12.5.2017. u 10:07/ Život i stil

Puno namirnica sadrže hranjive tvari koje naša tijela ne mogu probaviti, poput laktoze, prirodnog šećera koji se nalazi u mliječnim proizvodima. Napravili smo popis 6 namirnica koje su ključne kod prehrane za ravan trbuh. Iako vam neće pomoći u mršavljenju, pomoći će vam izbjegnete nadutost i izgledate mršavije.

1. Mliječni proizvodi

Mliječni proizvodi mogu biti uzrok probavnih smetnji - osobito ako ste osjetljivi na laktozu i nemate potrebne enzime za razgradnju ovog šećera. 

2. Povrće krstašice

Brokula, cvjetača, prokulica i kelj svi pripadaju kategoriji križnog povrća. Bogate su hranjivim tvarima poput folata, vitamina C i vlakana, ali također sadrže i rafinizu, vrstu šećera koje naše tijelo ne može razgraditi jer nam nedostaje određeni enzim za to. 

3. Hrana bogata natrijem

Prirodna reakcija našeg tijela na previše soli je zadržavanje vode, a kad tijelo drži vodu, dolazi do nadutosti. Prerađena hrana, kao što su juhe iz vrećice, konzerve, gotova jela i umaci, obično sadrži velike količine natrija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

4. Lubenica

Teško je vjerovati, ali lubenica sadrži dosta fruktoze, prirodnog šećera koji daje voću slatkoću. Mnogi ljudi ne mogu apsorbirati fruktozu, zbog čega i lubenica može dovesti do nadutosti.

5. Mahunarke

Grah, grašak, leća i soja namirnice su bogate  vlaknima i bjelančevinama, što ih čini dobrim za vas, ali i teško probavljivim. Pokušajte jesti mahunarke s cjelovitim žitaricama koje se lako probavljaju poput riže ili kvinoje, ili preko noći namočite suhi grah što pomaže 'razbiti' neprobavljiva vlakna.

Upravo se čita

Image
ekspert za prisluškivanja

'Kad mobitel uđe u ruke istražitelja, teško je sakriti poruke. Obrisane se mogu vratiti'

6. Jogurt

Kad pričamo o jogurtu, ovosi koji jedete. Običan jogurt može pomoći vašem trbuhu jer sadrži probiotike, koji reguliraju probavu. Ipak, ako jedete jogurte s okusima koji sadrže više šećera, u tijelu će dolaziti do fermentacije, što znači više plina i nadutosti.

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
Lagan san

Razlozi zašto beba nemirno spava - i što možete napraviti

Više s weba