Sve na jednom mjestu

Pretjerali ste s nezdravom hranom? Prenosimo kompletni plan za cjelodnevni detoks

Image
Foto: Thinkstock

Pretjerali ste s hranom za vikend? Ovaj cjelodnevni detoks ublažit će posljedice i očistiti organizam

4.3.2019. u 11:34/ Život i stil

Svima nam se dogodi da za vikend pretjeramo s nezdravom hranom. No, to nije razlog da odustanete od zdrave prehrane. Jednostavno očistite tijelo ovim planom koji donosi Shape magazin

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

Jutro

Prije početka dana: Prije svega popijte čašu mlake vode s limunom. Osim što ćete tijelo obogatiti vitaminom C, ubrzat ćete organizam i potaknuti rad probavnog sustava. Kroz cijeli dan konzumirajte dovoljne količine vode. 

Prije doručka: Intenzivno vježbanje nije dobro za vrijeme detoksa, ali potrebno je zagrijati tijelo i potaknuti cirkulaciju. Probudite organizam petominutnom jogom koja će vas opustiti i razgibati. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Doručak: Neka prvi obrok u danu bude kvalitetan. Za detoks se preporučaju voćni smoothieji. Nemojte u njih staviti samo vodu i voće misleći da ćete tako smanjiti unos kalorija. Obogatite ih zelenim lisnatim povrćem, dodajte žličicu maslaca od kikirikija te chia sjemenke. 

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

Upravo se čita

Image
ekspert za prisluškivanja

'Kad mobitel uđe u ruke istražitelja, teško je sakriti poruke. Obrisane se mogu vratiti'

Poslijepodne

Pokrenite se: Pokušajte se ustati i micati što više tijekom dana. Na poslu se udaljite od stola svakih 20 minuta ili se rastežite tijekom dana. Najbolje je slijediti pravilo 20-20 odnosno da makenmo pogled s ekrana svakih 20 minuta na 20 sekundi. 

Ručak: Izbjegnite popodnevni umor tako da pojedete lagani ručak. Na detoksu je najmudrije ručati juhe ili salate, ali svakako ih učinite zasitnima. Prije obroka popijte čašu vode kako bi 'prevarili' organizam. Juha može biti pileća, od tikve, od kupusa ili lagano varivo s piletinom. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Užina: Moguće je da ogladnite, ali nemojte posegnuti za čipsom. Najbolje je imati uz sebe zeleni sok koji će osvježiti organizam i isprati toksine. Druga opcija može biti povrće koje možete grickati poput mrkve uz malo maslaca od kikirikija. 

Večer

Pametno s hranom: Večer je idealno vrijeme da usrećite organizam obrokom sa zdravim proteinima i svježim povrćem. Birajte kelj, piletinu, tunu u vlastitom soku, šparoge itd. Nemojte večerati ispred televizora kako bi izbjegli prejedanje.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više s weba

Pročitajte još

Image
Česta ljetna boljka

Hrana za proljev: što jesti, a što izbjegavati

Više s weba