zdravo i fino

Prijedlozi za visokoproteinski doručak za bolji početak dana

Image
Foto: www.profimedia.hr

Započnite dan s obrokom koji potiče metabolizam, a sadrži puno proteina

19.6.2019. u 16:30/ Život i stil

Konzumiranje optimalnih količina "pravih" proteina u prvom obroku u danu jedan je od najboljih načina da gubite na težini i poboljšate svoje zdravlje.

Kajgana s povrćem

Jaja su zlatni standard za visokokvalitetne proteine, sa 6 grama proteina po jaju. Nekoliko studija pokazuje da doručak na bazi jaja, u usporedbi s prvim obrokom bogatim ugljikohidratima, pomaže smanjiti ukupne dnevne kalorije, održava vas dulje sitima i smanjuje želju za ugljikohidratima.

Napravite uravnotežen jutarnji obrok s jednim cijelim jajom i dva bjelanjka, ali i s omiljenim povrćem poput gljiva, luka, paprike, špinata ili rukole.

Svježi sir i voće

Sir je jedan od najboljih izvora leucina, aminokiseline koja pomaže u izgradnji i održavanju mišićne mase. Uživajte u šalici svježeg sira s jednom šalicom svježeg bobičastog voća, ananasom ili kriškama kruške uz sjeckane oraščiće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jogurt i zob

Grčki jogurt ima dobar omjer proteina i kalorija, što ga čini saveznikom pri pokušaju mršavljenja.

Pročitajte još: 

Upravo se čita

Image
sve se komplicira

Zambijski ured za migraciju: 'Hrvate čeka kazneni progon, sutra bi trebalo biti novo ročište'

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
Povećajte kvalitetu

Hrana za spermu: kako poboljšati plodnost na prirodan način

Više s weba