bolest modernog vremena

Sindrom suhog oka: kako prirodno ublažiti ovu tegobu

Image
Foto: www.profimedia.hr

Sindrom suhog oka sve je veći problem zbog vremena koje provodimo ispred ekrana, ali uz savjete stručnjaka možete olakšati ovu tegobu

19.4.2019. u 11:50/ Život i stil

U današnje vrijeme većina ljudi ima isti problem: suhe oči različitih ekrana. 

"Trebali bi treptati oko 10 do 12 puta u minuti, što pomaže održavanju ovog suznog sloja. No, kad se fokusirate na zaslon, treptanje se usporava na prosječno tri do četiri puta u minuti što uzrokuje iritaciju i umor", kaže Marc Grossman, holistički optičar i autor knjige "Natural Eye Care".

Međutim, postoji pomoć u ovim situacijama. Čak i ako se ne možete odvojiti od zaslona, ​​još uvijek možete mnogo učiniti kako bi oči bile prirodno vlažne i bez bolova.

1. Smanjiti šećer i jesti više zelenog povrća

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Potrošnja 11 žličica šećera dnevno povezana je sa sindromom suhog oka", kaže Grossman. "Smatra se da višak šećera u prehrani rezultira viškom neupotrebljive glukoze u očima, a više od polovice svih dijabetičara pati od sindroma suhog oka", dodaje za Mindbodygreen. Vjerojatno ne trebate mnogo razloga kako biste smanjili rafinirane šećere iz svoje prehrane? Grossman predlaže lisnato zeleno povrće, ali i različito voće i povrće koje ima puno antioksidansa i povećava zdravlje očiju. 

2. Različiti dodaci

Upravo se čita

Image
GORDIJSKI ČVOR

Pada odluka o Horvatovoj sudbini: Poznato je kad Červar podnosi izvješće Savezu

Postoje različite preporuke vezane za dodatke prehrani kao što su riblje ili laneno ulje i koliko mogu pomoći protiv suhoće očiju, Grossman ih preporučuje svojim pacijentima. Istraživanja pokazuju da visoki unos omega-3 masnih kiselina može značajno smanjiti simptome suhoće i upale. Vitamin D može imati sličnu dobrobit, neka istraživanjima pokazuju da su suhe oči simptomi niske razine vitamina D. Grossman također preporučuje visokokvalitetan probiotički dodatak za potporu cjelokupnom zdravlju crijeva jer neka istraživanja pokazuju da ovaj sindrom imati veze i s tim. 

3. Hidratizacija

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pobrinite se da te pijete puno vode. Grossman i Američko oftalmološko udruženje preporučuju piti 8 do 10 čaša vode

4. Topli oblog dva puta dnevno

Topli oblog s vlažnom krpom može biti učinkovit način otvaranja suznih žlijezda, omogućujući prirodnim uljima da se normalno funkcioniraju u očima. Tako se smanjuje suhoća koja nastaje zbog kontaktnih leća ili previše vremena ispred ekrana. Grossman predlaže tople obloge 10 minuta dva do tri puta dnevno. Također možete pokušati nježno masirati gornje i donje kapke dok ste pod tušem, što će stimulirati suzne žlijezde.

5. Pravilno treptanje

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživači su otkrili da je jednako važno pravilno treptanje, kaže Grossman. Dakle, budite sigurni da kada trepćete zatvorite kapke do kraja. Može vam pomoći i ova vježba: zatvorite oči, čvrsto stisnite, a zatim opustite oči dok ih držite zatvorenima. Otvorite oči i ponovite oko pet puta.

6. Koristite kapi bez konzervansa

Grossman upozorava da kapi koje se prodaju mogu smanjiti cirkulaciju u oku, ograničiti proizvodnju vlage i zapravo pogoršati suhe oči. Umjesto toga, razmislite o umjetnim suzama bez konzervansa.

Pročitajte još: 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
I što napraviti

Grudi u menopauzi: kakve promjene možete očekivati

Više s weba