tope puno kalorija

Top 7 tjelesnih aktivnosti od kojih ćete smršavjeti u trenu

Image
Foto: Pexels

Ključna stvar kod mršavljenja je stvoriti kalorijski deficit - trošiti više kalorija, no što ih unosimo. To ćemo postići prilagođavanjem prehrane i tjelesnom aktivnošću. Kako bi što prije postigli rezultate treba izabrati najučinkovitiju aktivnost. Ovih 7 u samom su vrhu. Kliknite SLJEDEĆA

20.12.2019. u 9:18/ Život i stil

Trčanje

Sat vremena trčanja sagorjet će oko 800 kalorija. Ako niste u formi, krenite polako, ali redovito. Dobro je što će tijelo osjetiti fizički napor i sagorjeti puno kalorija čak i ako trčite pola sata dnevno. S razvijanjem kondicije dižite kilometražu i brzinu kako bi trening bio naporniji.

Tijekom trčanja rade svi mišići na tijelu, što znači da će se ono lijepo oblikovati. Ne zaboravite se prije trčanja zagrijati, a nakon njega dobro istegnuti kako biste spriječili ozljede.

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

1/7

Više s weba

Pročitajte još

Image
informirajte se

Čajevi u trudnoći: koje smijete, a koje ne smijete piti dok čekate bebu

Pročitajte još

Image
informirajte se

Čajevi u trudnoći: koje smijete, a koje ne smijete piti dok čekate bebu

Više s weba