Najvažniji obrok

Tri pravila za doručak koja će vam pomoći da smršavite

Image
Foto: Photos.com

Jedite hranu koja sadrži mnogo vlakana i proteina jer će vam dati neophodnu energiju, no pazite da doručak ne sadrži mnogo šećera.

16.1.2014. u 15:53/ I.H.

Doručak je najvažniji obrok iz više razloga, no postoje pravila vezana za njega ako pokušavate smršaviti.

Ovo su tri stvari na koje trebate misliti prilikom svog prvog obroka.

1. Jedite rano

Istraživanja su otkrila da doručak poboljšava metabolizam i čini da tijekom dana budemo manje gladni pa kasnije zdravo ručamo i zdravije večeramo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi vam tijelo brže sagorijevalo masti, nakon buđenja doručkujte što ranije možete.

2. Jedite dok ne budete siti

Upravo se čita

Image
IZNENAĐUJUĆA REAKCIJA

Poznati hrvatski olimpijac stao u obranu MMA borca s Platka: 'Branio se, nije prvi napao'

Neka vam doručka bude obilan i bogat kako ne biste za dva-tri sata opet bili gladni.

Jedite hranu koja sadrži mnogo vlakana i proteina jer će vam dati neophodnu energiju, no pazite da doručak ne sadrži mnogo šećera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. Ne pretjerujte

Veliki doručak će vas zasititi, ali nemojte pretjerati.

Jedite umjereno, taman koliko vam treba.

Kad osjetite da ste siti, stanite. Ne morate pojesti sve što vam je u tanjuru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više s weba

Pročitajte još

Image
I što napraviti

Grudi u menopauzi: kakve promjene možete očekivati

Više s weba