Zdrava probava za zdrav organizam

Uz nekoliko jednostavnih savjeta obnovite crijevnu mikrofloru za samo tri dana

Image
Foto: www.profimedia.hr

U posljednje vrijeme smo sve više svjesni da crijevna mikroflora diktira zdravlje cijelog organizma. Stres, neuravnotežena prehrana i neki lijekovi mogu prouzrokovati poremećaj ravnoteže mikrobioma crijeva. Upravo zato je korisno s vremena na vrijeme u potpunosti obnoviti crijevnu mikrofloru. Klikom na 'SLJEDEĆA' pogledajte savjete doktorice Amy Shah

22.2.2020. u 8:00/ Život i stil

Započnite s povremenim postom

Večer prije početka programa pokušajte postiti 12 do 16 sati. Baš kao i nama, našoj mikroflori je potrebno mirovanje kako bi se oporavila. Povremeni post može smanjiti upalne procese, nadutost i ukloniti neželjenu vodu koja se zadržava u tijelu. Post od 12 sati je lakši nego što se čini. Jednostavno prestanite jesti u 19 sati i neka vam idući obrok bude nakon 7 sati idućeg jutra.

Image
Foto: pexels
Image
pexels

(FOTO: pexels)

1/10

Više s weba

Pročitajte još

Image
I što napraviti

Grudi u menopauzi: kakve promjene možete očekivati

Pročitajte još

Image
I što napraviti

Grudi u menopauzi: kakve promjene možete očekivati

Više s weba