pravilan izvor

Važnost obroka nakon treninga: Koje namirnice izabrati?

Image
Foto: Thinkstock

Tijelu je važno nadoknaditi izgubljenu energiju, a za to je potrebno konzumirati pravilne namirnice

16.8.2018. u 13:38/ Život i stil

Fizička aktivnost troši mnogo energije, a tijelu se teško oporaviti ako se energija ne "nadopuni" u roku od 15 do 30 minuta nakon završetka treninga. U nastavku vam donosimo popis namirnica koje pomažu tijelu u brzoj regeneraciji

1. Mliječni proteini 

Prema istraživanjima, devet grama mliječnih proteina može biti dovoljno za stimulaciju sinteze proteina u mišićima, pomažući u oporavku nakon vježbanja. Osim mijeka, proteini se mogu pronaći i u drugim mliječnim proizvodima, primjerice u grčkom jogurtu, kefiru, rikoti ili svježem siru. 

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Thinkstock) 

2. Jaja

Jaja također potiču stimulaciju sinteze u mišića nakon treninga, no iako neki preporučuju konzumaciju samo bjelanjaka, potrebno je unositi cijela jaja.

3. Omega-3 masne kiseline 

Znanstvenici s Medicinskog fakulteta u Washingtonu sugeriraju unos omega-3 masnih kiselina zato što pomažu u sintezi mišićnih proteina te povećavaju veličinu mišićnih stanica. Najviše ih se može pronaći u ribljim proizvodima, a kao najbolji izvor navodi se losos. 

Image
Foto: Pixabay
Image
Pixabay

(FOTO: Pixabay)

4. Biljni čajevi 

Biljni čajevi, pogotovo čajevi od yerba mate, pomažu tijelu u bržem procesuiranju proteina i ugljikohidrata, a istraživanja su pokazala da su čak efikasniji od vode te da ih je bolje piti nakon treninga zbog efikasnijih rezultata. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

5. Ugljikohidrati 

Konzumiranje hrane bogate ugljikohidratima pravi je put prema reduciranju pada imuniteta nakon teškog treninga. Dobar izbor su slatki krumpiri, žitarice i voće, a pogotovo kvinoja koja uz to i regulira šećer u krvi. 

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Thinkstock) 

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo se čita

Image
TAMBURAŠi NA UDARU

Mejašima zabranili koncert u Puli, javili im tri mjeseca prije održavanja. 'Glazba nam je birtijaška?'

Više s weba

Pročitajte još

Image
Važan hormon

Nizak progesteron: koji su uzroci i moguće komplikacije

Više s weba