Prava prehrana

Zaustavite jake menstrualne bolove ovim namirnicama

Image
Foto: Thinkstock

Hranom možete izliječiti brojne probleme u organizmu. Iskoristite ove namirnice kako bi ublažili menstrualne grčeve

27.5.2019. u 11:51/ Život i stil

Balansirana dijeta može zaštititi vaše tijelo i smanjiti bolne menstrualne grčeve. Unosom odgovarajuće hrane možete opskrbiti tijelo vitaminima i mineralima koji pomažu tijelu u borbi protiv kontrakcija za vrijeme mjesečnice.

Hranom protiv bolova

Pokušajte povećati unos sljedećih namirnica: 

Đumbir

Đumbir je poznat po ublažavanju boli i upala pa je zato idealan u borbi protiv jakih grčeva. Olakšava mučnine koje su najčešći saveznik grčeva. Uz to čini čuda za vaš imunitet, a možete ga dodati čaju, juhi ili nasjeckati u limunadu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Losos

Ulje ribe poput lososa je bogato omega tri masnim kiselinama koje su poznate kao antiupalne masnoće. Ne samo da će smanjiti bolove, već će i olakšati simptome tjeskobe, štiti vaše srce i zdravlje oči.

Upravo se čita

Image
ČEKA SE ODLUKA

Pitali smo vas koga želite vidjeti na klupi reprezentacije: Evo što kažu čitatelji Danas.hr

Image
Foto: Pixabay
Image
Pixabay

(FOTO: Pixabay)

Tamna čokolada

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čokolada je broj jedan kad govorimo o hrani za koju imamo izraženu želju za vrijeme mjesečnice. Prekomjerni šećer je loš za vaše zdravlje i pojačava bolove pa je zato tamna čokolada bolja opcija. Zadovoljit će žudnju, opskrbiti vas megnezijem i opustiti mišiće. 

Banana

Velike količine kalija koji se nalazi u bananama je izvrstan za žene. Manjak kalija u organizmu zapravo potiče menstrualne grčeve. Preventivno posegnite za smoothiejem od banane i uključite ovo voće u vaš doručak.

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​ 

Više s weba

Pročitajte još

Image
mjera je bitna

Znate li koliko badema dnevno smijemo pojesti?

Više s weba