Priprema, pozor, sad

Idemo na skijanje: pripremite svoje tijelo za sezonu skijanja

Image
Foto: Thinkstock

Samo pola sata vježbe dnevno pripremit će vas za skijanje kako ne biste pretrpjeli lomove i nagnječenja kostiju zbog preintenzivnog i iznenadnog napora

2.12.2017. u 9:20/ Mirela Matejka

Ako ne možete održati formu tokom cijele godine, na jesen vam je krajnje vrijeme da krenete s treningom kako bi lakše skijali na zimovalištu. Potrebna vam je kondicija kako bi lakše podnosili napor. Ozljede se događaju početnicima i onima koji se ne pripreme, a tijelo im nije gipko pa nastaju nagnječenja. Evo kako ćete svoje tijelo pripremiti za sezonu skijanja:  

1. Trčanje 

Najbolje je štopericom mjeriti istrčane kilometre. Na početku ćete se zadihati nakon par metara. Mišići će vas boljeti. Očuvajte zglobove udobnim tenisicama. S vremenom produžite vrijeme treninga. Kada steknete kondiciju, srčani puls bit će vam niži. 

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(Foto: Pexels)

2. Vježba trbušnih mišića

Dok vježbate trbušne mišiće, jačate izdržljivost abdomena. Najbolja vježba je da legnete na leđa, noge ispružite u zrak ili ih skvrčite nad tijelom. Ramena, glavu i ruke podignite od podloge tako da donja lopatica dotiče podlogu, a pogled usmjerite u bedra. Pružite ruke iz ramena tako da kroz pet brzih udaraca udahnete, a kroz drugih pet izdahnete. Zadržavajte početnu poziciju i aktivan trbuh. Ponovite nekoliko puta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. Vježba s loptom 

U položaju za sklekove desnu ruku postavite na pod, a lijevu na loptu koja se nalazi ispod lijevog ramena. Dok je desna ruka opterećena, lijeva se odmara. Umjesto lopte možete upotrijebiti i jastuk. Ovom vježbom se postiže ravnoteža i fleksibilnost.

4. Vježba za rastezanje kukova

Stojite na jednoj nozi, a s obje se ruke naslonite na potporne štapove. Drugu nogu ljuljajte naprijed i nazad što više, neka bude istegnuta. Više puta zamahnite jednom, nakon toga i drugom nogom, dok trup treba ostati nepomičan. Zatim izvedite vježbu u kojoj je noga pomaknuta u stranu i polako otvarajte kuk. Jedan položaj držite pola minute, zatim promijenite vježbu ili zamijenite nogu koju rastežete.

Upravo se čita

Image
'ŠIKLJALO JE'

Potukli se muškarac (55) i dijete (16). Maloljetnik dobio udarac u glavu, pao u lokvu krvi

5. Opuštanje 

Istegnite se tako da se propnete na prste, a ruke ispružite visoko iznad glave, da osjetite kako vam se isteže svaki mišić. Opustite se i ponovite tri puta. Lezite na trbuh, ruke ispružite ispred sebe i lagano se oslonite na njih, istežući se u leđima desetak sekundi. Mišići će vam se probuditi. U ovom ritualu pronaći ćete relaksaciju. 

Image

stilovi skijanja

Foto: Pexels
Image

stilovi skijanja

Pexels

(Foto: Pexels)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Više s weba

Pročitajte još

Image
Povjerenje na prvom mjestu

Gefufna, cincilator i 'malo' potrošeni diskovi: automehaničar je kao frizer... kad nađete dobrog, ne puštate ga

Više s weba