neopisiva ljepota regije

Kampanja zbog koje ćete se zaljubiti u prirodu

Image
Foto: PR fotografija

Selo roda u Lonjskom polju, potopljeni Bodrog pokraj Bačkog Monoštora, legenda o Marti koja se zbog ljubavi utopila u rijeci Uni i još mnoge druge priče čekaju da budu otkrivene kroz novu WWF-ovu kampanju.

9.12.2014. u 10:11/ Promo članak

Prepoznavši neopisivu ljepotu regije, kulturalnu različitost, a istodobno nevjerojatnu sličnost, svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF pokrenula je kampanju kojom želi istaknuti prirodna bogatstva koja imamo, s naglaskom na osobna iskustva u zaštićenim područjima.

Kako u WWF-u smatraju da naša regija bogatstvom svoje biološke raznolikosti i prirodnim ljepotama zaslužuje stati uz bok najpoznatijim svjetskim turističkim odredištima, WWF je u suradnji s kreativnom agencijom Leo Burnett Zagreb pokrenuo kampanju promocije parkova regije. Cilj kampanje je podsjetiti lokalne stanovnike kakvo se prirodno blago “krije” u njihovom susjedstvu, no istovremeno skrenuti pozornost i ostalima u regiji i inozemstvu što naša regija nudi.

Kroz regionalnu kampanju koja je započela krajem studenog a čiji je glavni slogan “Svaki djelić prirode ima svoju priču”, želi se povezati ljude s prirodom i to na način buđenja ponosa na prirodne ljepote njihovih domovina. U okviru kampanje snimljena su četiri TV i radio spota koji predstavljaju po jedan park iz četiri zemlje Dinarskog luka (Hrvatska, BiH, Srbija i Crna Gora). Svaki park ima drukčiju priču: u PP Lonjsko polje u Hrvatskoj naglasak je na promatranju  ptica, u NP Una u BiH naglasak je na ljubavnoj legendi, u SRC Gornje Podunavlje u Srbiji govori se o Europskoj Amazoni i nestalom gradu Bodrogu, dok se u crnogorskom NP Biogradska gora naglasak stavlja na ribolov i idealno okruženje za obitelj. Tako se povezuju ljepota prirode i ponos stanovništva.

Po završetku prvog dijela kampanje, uslijedit će interaktivni dio, gdje će svi ljubitelji prirode putem Facebook stanice Parks Dinarides imati priliku sudjelovati na nagradnom natječu na način da podijele svoje zanimljive životne priče koje su doživjeli u nekom zaštićenom području. U duhu kampanje, glavna nagrada bit će upravo nezaboravno vikend iskustvo u jednom od parkova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

WWF je projekt "Parkovi Dinarskog luka" pokrenuo 2012. godine. Glavni cilj projekta je stvaranje platforme zaštićenih područja Albanije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Hrvatske, Kosova*, Makedonije, Slovenije i Srbije kroz umrežavanje, promociju i poticanje parkova na održivi turizam. Ovom kampanjom WWF ističe važnost zaštićenih područja.

Više s weba

Pročitajte još

Image

Užasno glupi vicevi od kojih ćete dobiti upalu smjehuljka, ali samo ako imate specifičan smisao za humor

Više s weba