svaka čast

Mali rastura kao veliki: upisuje studij medicinske fizike i biofizike, a tek mu je 12!

Foto: Wikipedia/National Autonomous University of Mexico

Sveučilište ga zna i prije upisa jer je već sudjelovao u projektima analitičke kemije, biokemije i molekularne biologije.

6.8.2018. u 10:09/ Hina

Dvanaestogodišnji dječak položio je prijemni ispit i studirat će medicinsku fiziku i biofiziku na sveučilištu u glavnome gradu Meksika.

Carlos Antonio Santamaria Diaz bit će prvi student te dobi koji se upisao na Nacionalno autonomno sveučište u Meksiku (UNAM), potvrdila je ta ustanova.

"Samo želim studirati, ako mi zatvore vrata, ući ću kroz prozor", citira UNAM Santamarija.

Dječak iz Cuernavace, 90 kilometara južno od meksičke prijestolnice, zapravo nije nepoznat sveučilištu jer je od 2015. surađivao u projektima analitičke kemije, biokemije i molekularne biologije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prijemni je bio težak jer "još nisam dobro savladao integrale" u matematici, priznao je Santamaria koji je kroz dosadašnje školovanje 'protrčao'.

Santamaria je zaljubljenik u videoigrice i "student velikih kognitivnih sposobnosti, zaigran i sramežljiv", opisao je UNAM najmlađeg brucoša.

Upravo se čita